Celebek, avagy a két lábon járó reklámok?

Ritkán fordul elő, de néha kedvet kapok arra, hogy a magyar sztárok, de mivel valódi értéket csak csekély százalékul képvisel, ezért csak celebek élete után olvassak, a legmocskosabb bulvár lapokban. Egyszerűen még mindig nem tudom elhinni, hogyan képes a magyar átlagfogyasztó ezeknek a cikkek hatására döntést hozni a mindennapjaiban, vagy izgulni és vágyni ezekben a szennylapokban megemlített “fontos” emberek. Lehetséges, hogy csak én vagyok a maradi és nem értem, hogy miért jó ez, bár abban biztos vagyok, hogy ezek a közszereplők nagyon jó reklám alanyok. Hisz ha Porcsalmán olvassa Mari néni, hogy a kedvenc sorozat szereplője, a méltán híres Magdi anyus, a vasárnapi ebédjéhez, melyik leveskockát választotta, aznap biztos ő is kipróbálja, hogy finomabb húslevest készíthessen. Képtelen vagyok máshogy tekintenie ezekre a cikkekre, főleg az óta, amióta elolvastam a nem tudom hányadik tehetségkutató, nem tudom hányadik kiesettje és az acc 200 történetét.

Nagy vonalakban le volt írva, hogy a dalos pacsirtánk nehézkesen készült fel az élő szereplésre, mert valami nyavalyás vírus vette le a lábáról, ezért gyógyszert kúrán volt. Talán a műsorban vele együtt öten voltak, ezért lett volna ideális, ha nem most betegszik le, majd ezek után a cikk folytatásában, az orvosi ellátásról és a gyógyszer milyenségéről és beszerzéséről olvastam. Szerencsétlen énekesünk nem magán dokihoz ment, mint ahogyan ezt szokták ilyen műsorokban, hanem a gyerekorvosához, mert mint kiderült, még hozzá jár. Itt persze sokat kellett várnia, mert sok beteg lurkó várta a gyógyulást hozó készítmény receptjét. A főhősünk is megkapta a maga kúráját. Sok pihenés és acc 200. Na, innen már csak a gyógyszerről olvastam. A cikk írója szerintem felcsapta az acc 200nak a betegtájékoztatóját és majdhogynem egy az egyben bemásolta. Ami végül is jó volt, mert meg tudtam, hogy acetilciszten a hatóanyaga és megtanultam a sűrű viszkózus váladék fogalmát is. Ugye ez a gyógyszer azokat a betegségeket gyógyítja, ami a légutakat támadja és ha az ember nem képes felköhögni azt a nyákot, ami le van neki oda tapadva, segít a oldásában, felköhögésében. Le volt az is írva még, hogy terhes szoptató anyukák ne szedjék, aki allergiás rá az se. Az adagolását az orvos írja fel és egyéb infók, amik pont annyira lényegtelenek a cikkbe, hogy hihetetlen. Ezért érzem, a bulvárt és a celebeket egy kétkomponensű reklám felületnek.

Ennek ellenére, nagyon jó reklám volt, mert pont tudtam ajánlani gyógyszert haveromnak, aki nem nagyon jár orvoshoz és pont egy náthából próbált lábra állni. Nagyon jó áron tudott hozzájutni az orvossághoz. 21. századi forma, szóval, amit tud, interneten rendel és pát perc kutatás után, meg is találta azt a jó web patikát, aminek a szolgáltatása és az árai első osztályúak! Végül is igaza van, mert valamennyi stressz helyzetet tud elkerülni rendelés esetén az ember. Már csak azért is, mert ki sem kell lépni a házból. Nem kell tömegközlekedési eszközre szállni, influenzás tömegek közt létezni. A hosszas, kígyózó gyógyszertári sorok se őrlik fel az ember idegét. Mindenki átélte már biztosan azt a szitut, amikor előtte néhány szépkorú papa és mama elmeséli a héten történteket, a mindennapi főzés eredményeit és a betegségeket, fájdalmakat, amik miatt nekik meg kellett látogatni a patikát. Nincs türelme se ideje a modern világ gyermekének az emberi kapcsolatok kiterjesztésére az ilyen helyeken. Vásárolni akarunk és menni a dolgunkra!

Summázva, ha trendi termékeket akarunk fogyasztani, olvassunk celebek után, ha légúti fertőzésünk van, használjunk acc 200-at és minden másra, főleg, ha ember iszonyunk van, használjuk az internetet a bevásárláshoz, legyen az élelmiszer, műszaki cikk, vagy gyógyszer!